Translate

субота, 13. фебруар 2016.

IMAM JEDNU DRUGARICU

Imam jednu drugaricu.
Ona je vrednija od riznice sa blagom, zato što često voli da me podseti na moje vrline, na pozitivne strane moje ličnosti, na sitnice zbog kojih sam posebna i jedinstvena u njenom srcu i srcima ljudi koji me vole.
I tada, kad se prisetim sebe, moje mane izvetre kao magla na suncu a negativne i mračne misli se razbistre kao tirkizno planinsko jezero.
Moja drugarica nikada nikoga ne kritikuje.
Ona neće reći :"ne lupetaj gluposti "- već - "to nije bitno!"
Više puta sam se uverila da kada događaj ili osobu posmatram sa druge tačke gledišta moja negativna uverenja se menjaju a rešenja dolaze sama od sebe lako i jednostavno.
Ona je ta koja me pomeri na tu drugu tačku jer ne dozvoljava da se dugo vrtim u jednom mestu i gubim svoje dragoceno vreme i energiju.
Ona kaže: "Da, sve si u pravu u vezi toga ALI..."-a iza tog Ali sledi hiljadu opravdanja zašto neko radi to što radi i zašto je takav kakav je, jer svakog muči neka muka i svako ima neki bol koji ga boli.
Kad pogledam u njene oči ja vidim najbolju verziju sebe. Ono što jesam i ono što bih mogla biti ako se malo potrudim.
Takođe vidim i najbolju verziju drugih ljudi, jer ona tako utiče na ljude oko sebe. Suptilno, meko i nenametljivo.
Njeno ime je Miroslava.
Ona je došla na ovaj svet da Slavi Mir i Lepotu.
Mirotvorci imaju jednu od najtežih misija na ovom svetu, ali ona se ne predaje, nepokolebljiva je, njen korak je čvrst a staza jasno zacrtana.
I zamislite moju sreću što su se putevi jednog Mirotvorca ukrstili sa mojim životnim putem...
Bilo je to pre 22 godine.
Zahvalna sam Bogu na tom prekrasnom daru.

Ana San Snova
Miroslava

Нема коментара:

Постави коментар