Translate

четвртак, 3. април 2014.

MOLITVA ANĐELU ČUVARU ZA PRIZIVANjE LJUBAVI

Anđele čuvaru, ti koji neprestano bdiš nad mojim životom, pomozi mi da pronađem svoju ljubav.
 Neka to bude osoba koja je dobra za mene i za koju ću ja biti dobra, najbolja što mogu biti i više od toga.
Neka to bude osoba koja će probuditi moje najlepše ljudske osobine i koja će se radovati mom uspehu kao što ću se i ja radovati ako uz moje prisustvo i pomoć voljeno biće prolista kao grane hrasta opijene mirisnim dahom proleća i razgrana snažno korenje u plodnoj zemlji i procveta kao šarena livada okupana suncem.
 Želim da zajedno koračamo po životnoj stazi i budemo potpora jedno drugome u teškim vremenima i luka radosti u danima sreće.
Želja moje duše je da svaki trenutak našeg zajedničkog života bude svedočanstvo beskrajne, premudre božanske sile koja je u čoveka udahnula ljubav da bi mogao da prepozna lepotu sveta koji ga okružuje.
Želja moje duše je da plodovi naše ljubavi budu na dobrobit ne samo našu, već i svih ljudi koji nas okružuju, poznatih i nepoznatih.
Anđele utešitelju, želim da podelim ljubav svog srca, a ti znaš najbolje kome će ta ljubav doneti najviše radosti, jer moje oči vide samo jedan korak ispred mojih stopala a tvoje oči vide čak do carstva nebeskog.
Amin



3 коментара: