Translate

уторак, 28. јул 2020.

MOLITVA RADOSNOG SRCA

Srećna sam jer si od svih žena na svetu izabrao da sa mnom provedeš svoje dane na ovoj planeti. Ti vidiš moju suštinu i možeš da je razumeš bez oklevanja i menjanja jer si hrabar, snažan, mudar, nesebičan i saosećajan muškarac. Ljubav iz naših srca učiniće da nam zajednički život bude lak, lep i bezbrižan. Tvoja porodica me je prihvatila s ljubavlju i sa radošću prigrlila u svoje okrilje. Opravdaću poverenje tvojih najrođenijih koji su svog dragocenog sina prepustila meni na čuvanje i blagosiljali naše sudbine, koje je Bog spojio u svojoj premudrosti. Moja duša je radosna dok gledam našu decu u kojima vidim najlepše osobine svih naših predaka. Bez straha ćemo ih poslati u svet, među ljude, znajući da su stvoreni i odgajani u čistoj ljubavi. Ana

Нема коментара:

Постави коментар